yes!

På lödag kl 2 så ska jag provrida!
Hon är ett sto, men mera än så vet jag inte... Det skulle gå bra att rida vallacken också om det var så, men vi får se :)
Jag är bara så glad att jag ska få rida igen.
Jag vill inte tro att det ska gå dåligt, och därför tänker jag inte låta det gå dåligt när jag äntligen får göra något som verkligen gör mig så glad och lycklig!
               600 kr för 2 dagar i veckan, men jag får rida mera om jag vill eftersom det är så nära och om det blir något seriöst, och eftersom jag ändå jobbar, får studiebidraget (än så länge) och underhållsbidraget så tycker jag att jag har råd att lägga ut de pengarna för att jag ska få vara lycklig.
För jämfört med vad som skulle göra mig ännu lyckligare så är 600 kr en liten summa :)


Fuck boys. Stay with the horses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0