Ohoj

Är en dag i soffan för mig, Penny och Haylie idag. Lillfisen har feber ❤️. 
Tänkte baka bullar när hon somnar sen (vilket borde vara närsomhelst nu)... Haha när Haylie sover då vet man att hon är sjuk för hon har alltid varit allergisk mot sömn. Alltid max 30 minuter åt gången. Tillochmed när hon var bebis! En gång när hon var 6 månader sov hon en kvart på förmiddagen och en kvart på eftermiddagen. Visserligen började hon sova hela nätter vid 7 månader vilket var skönt, men minns att jag aldrig kunde relatera till när de andra mammorna bah "nä mitt barn sover 2-3 timmar på dagen". Lyx för dem! En gång sov Haylie 4 timmar på dagen. EN gång. Utan att vara sjuk. Vaken tid har det alltid varit full fart på henne.. Som hon drivit mig till vansinne, men som jag älskar henne ❤️
(null)


Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå lilla <3 stackarn - synd att vi inte bodde närmre varandra så kunde vi soffmysa tillsammans <3
Krya på henne och var rädd om dig <3

2019-01-17 @ 10:54:25
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0