Måndag på en torsdag

Idag är jag tillbaka på jobbet. Är inte riktigt helt 100 men typ 90 i alla fall! Haylie är feberfri och piggare så vi provar att hon får gå till förskolan idag och eftersom de inte ringt än så verkar det gå bra. Hade verkligen inte stress att gå tillbaka till förskola och jobb direkt.. Spenderar ju så sjukt mycket tid på jobbet så vad spelar det för roll om jag vabbar några dagar? Likadant med Haylie. Hade hellre haft henne hemma mer än vad hon är nu. Vem kom liksom ens på 9 timmars arbetsdag? (Nu jobbar jag ju inte 9 timmar eftersom jag hämtar henne tidigare, men ändå). 
 
Nej men som sagt så hade jag verkligen ingen panik tillbaka. Nu flyter vardagen på igen och i helgen så ska jag på sykurs! Ska lära mig sy en BH mer exakt efter mina egna boobs. Ska bli riktigt roligt! Har planerat in en sleepover hos Angelica också eftersom hon bor i Brandbergen och kursen hålls på andra sidan vägen från henne. Är inte helt fel att det är löning imorgon heller för den delen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0