Sömn

Jag är så jävla trött men somnar inte. Jag förstår inte varför? Haylie har haft nattskräck i helgen på nätterna vilket resulterat i usel sömn och så har jag jobbar extra både lördag och söndag så det är inte direkt så att jag haft möjlighet att vila på dagen för att ta igen mig direkt? (Kan inte sova på dagarna, men vila går ju). Så då är ju frågan varför jag inte sover nu? Hallonkakan somnade vid 18.30, jag och Wiktor drog på en film, den var klar vid 21 och efter det hoppade jag bums i säng och har alltså legat och försökt sova i 1,5 timmma. Ibland provar jag att lura mig själv genom att säga "men du kan ju vila lite i alla fall ", men inte nu. Suck. 

Imorgon börjar Haylie på ridskola och på tisdag så ska jag och Jennah på Clinic på K1 i stan! Kanske är så taggad på de två sakerna som gör att jag inte kan somna? Well Well. Får väl prova lura mig själv igen... 

(null)

(null)

(null)

Lilla jordnöten. Hon är ju för rolig dessutom! Häromdagen satt jag i mitt rum och sminkade mig varpå hon kommer upp och det låter såhär; 
H; Får jag låna den här? (En sminkborste)
Jag; Nej
H; Va? Säger du nej till mig? *förvånad blick*

Såg Wiktor i spegeln och vi båda försökte verkligen hålla oss för skratt. Vart får hon allt ifrån? 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken guldklimp till dotter ni har 😍😁

2019-02-18 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0