GHOST

Åh, igår var jag och Wiktor och såg GHOST på Chinateatern! Måste tillägga att jag har faktiskt aldrig sett filmen (VARFÖR INTE?!)... Men jag ville gråta genom heeeeeeeeela musikalen. Jag är en sucker för romantiska filmer och en känslomänniska och jisses vad jag fick blinka för att inte gråta några gånger. Och inte bara för att hela storyn är sorglig att han liksom dör och ändå finns med henne utan för att de var SÅ bra i sina roller, de var så övertygande och deras röster är så fantastiska! Hade jag haft papper med mig hade jag lätt låtit tårarna rinna. Puh. Riktigt riktigt bra. Nu måste jag se till att få tag på filmen så jag kan bädda ner mig i soffan med ett täcke och godis och se på den. Vill börja gråta igen bara jag tänker på det.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0