Torsdag!

Jag önskar pannkaka till middag men vi har bestämt tomatsoppa. Vilket också är gott, men kanske kan göra en kombination? 

Har precis släppt av Haylie på förskolan och hon var utklädd till en liten drake då de har maskerad idag. Riktigt liten gullunge! 

Vi var på IKEA i tisdags och handlade bland annat en madrass till Hallonkans sängstomme så nu kan vi byta ut den andra stora madrassen och bara ha en säng i hennes rum. Ska fixa det i kväll tänkte jag när jag kommer hem. Blev såklart mer grejer från IKEA (som alltid) och Jennah följde med så vi åt middag där också. 

Annars så flyter väl allt på... Jag jobbar lite extra inom hemtjänsten numera för att få in lite extra pengar och även lite variation på arbetsuppgifter. Äldre människor/människor med en annan funktionsförutsättning är mycket mer tacksamma än privatkunder inne i stan. 

Var ute till Strokkur igår och red! Red på ett nytt bett och tycker att det gjorde en skillnad på honom. Han lyssnar bättre och bättre men tycker att det är jobbigt att jobba, haha. Var ett tag sen vi red för Carro nu för hon har varit sjuk, så längtar tills vi kan köra igen! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0