Hellow yellow

Solen skiner och idag är Wiktor på sin födelsdagspresent - en film/bildkurs! Hoppas att han är asnöjd. Själv sitter jag här i lite för väl använda skor som luktar fotsvett med fläkten precis vid mig då det är varmt både inne och ute. Skulle inte tacka nej till att åka och bada!!
 
Ska ut till Strokkur senare ikväll, ska bli kul! Red ju lektion för en tjej förra veckan så ska träna på det idag tänkte jag. Har ju inte varit där på ett tag nu eftersom vi sov i Tungelsta så mamma kunde vabba med Haylie och eftersom det lades klinkers hemma så det har liksom inte varit så lockande att åka Tungelsta - Vaxholm - Tungelsta de kvällarna. Men ikväll så! Har kvällsfodringen imorgon så det blir en ridtur imorgon också. Måste höra av mig till Lina så jag kan få rida fler lektioner för henne... Åh, det går så bra när jag rider för henne! Det går ju bra utan också, men det går bättre och jag märker större skillnad liksom. 
 
 
Annars då? Jo, imorgon kommer Isabelle och Marcus till Stockholm så vi ska träffa dem en sväng efter jobbet! Ska bli sjukt kul att få se hennes gravidmage! Åh, bebis! På lördag åker jag, mamma och Haylie ner till Gnestamarkanaden medan Wiktor är hemma med hundarna och jobbar på med köket och allt. Han satte in alla spottar igår i taket så nu har vi även lyse igen! Så fantastiskt skönt!! På söndag ska jag eventuellt göra fransar och eventuellt få fransar. Får se... Skulle vilja sy massor istället, men det beror ju på hur det ser ut hemma (mitt rum är ju fullt av alla köksgrejer fortfarande....)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0