Goood morgon gooood morgon

Var, som vanligt, trött imorse när klockan ringde. Varför kan jag inte få vakna helt utvilad? Måste hitta min FitBit och börja använda den igen så den väcker mig "rätt".. Men det är inte så lätt att hitta saker som Haylie slarvar bort hemma i röran just nu. 
 
Anywho, beställde precis dessa två tyger idag!! Åh, längtar tills de kommer...!!! Nyckelpigorna ska bli en klänning till Haylie (hennes avdelning heter Nyckelpigan) och blommorna ska bli en midsommarklänning till mig. Tänker mig lite båtringning och cirkelkjol som fladdrar. Snart får jag ju tillbaka mitt syrum också i och med att klinkersen läggs idag hemma (hoppas jag? Vill en ha något gjort så bör en ju egentligen inte fråga en man....). Satan vad jag ska sy då alltså! Abstinensen är stor. 
 
 
Bilden är lånad från WCollection och finns HÄR
 
 
Bilden är lånad från Tygdrömmar och finns HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0