Tisdag

Sitter just nu på Roslagsbanan och lyssnar på Penntricket. Är på väg att hämta Haylie i det här äckelvädret. Ska tända en brasa när jag kommer hem alltså. 
Sitter också och passar på att kolla på bil och utbildningar. Har ju sökt en löneekonomutbildning men den börjar inte förrän i augusti liksom. 

Kollar ju även på bil för jag anser att vi behöver en. Mycket för att vi faktiskt behöver en men även för att slippa allt gnäll som a l l t i d är när det kommer till bilar. A l l t i d. Blir så trött. Jag är för gammal för att fråga andra om lov eller att anpassa mig efter andra dessutom. 
(null)


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag förstår dig så väl, att ta hand om sig själv och själv göra sina val är väldigt viktigt och behövligt!
Jag ska vinna lite pengar åt dig så kan jag köpa en bil åt dig <3
Skönt med en liten brasa i det fuktiga och kyliga vädret <3

2018-03-14 @ 10:41:27
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0