Snart helg

Hello! Snart är helgen här! Som jag längtar. Fast det hade gärna fått sluta snöa...
 
Annars då? Jo, Haylie pratar som fasen. Hon sjunger med i låtar, väldigt bra faktiskt. Sjukt imponerad över min lilla tjej! Vad hon kan fastän hon är så liten.. Hjärtat. 
Hon, jag och Penny ska över till mamma imorgon på tjejmiddag och sen ska vi hänga där i helgen för Wiktor åker upp till landet. Ska bli kul! Tror att mamma ska göra tacos och det går a l l t i d ner. 
 
Livet annars innehåller planering av kök, börja riva, fixa och dona. Vi ska ju byta golv och tak... Suck.. Jag orkar inte med renoveringar egentligen, men det är skönt när det är klart. Tror nog att det sitter i från när jag bodde hos min pappa. Han började ofta renovera grejer, helt utan en färdigbild, och sen stod det halvfärdig för evigt. Stora drömmar och bra på att börja, men sen tar det stopp och så levs det i ett renoveringsobjekt. Nej tack. Så ja, jag är lite känslig när det kommer till renoveringar för jag är rädd att alltid behöva bo halvfärdigt. Tack för den pappa! Å andra sidan är ju inte Wiktor så utan han får klart saker, men ändå. 
 
 
 
 
Fick se min deklaration idag också! Var helt övertygad om att jag skulle få betala tillbaka efter mammaledigheten meeeeen icke sa nicke! Får tillbaka stålar vilket känns så sjukt välbehövligt!! Ibland ska en ha tur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0