Loerdag

Lördag alltså och Haylie vaknade 5.30. Puh. Lite trött. 
Åkte ju till mamma igår och Liselotte, Lina, Jessica och mormor var här och vi hade tjejmiddag! Supermysigt och kul, men jag höll på att somna när klockan var 21.30 redan. 
När alla hade vaknat och vi ätit frukost (Hallonkan åt 2 frukostar såklart) så tog det ett tag innan vi bestämde oss för vad vi skulle göra av dagen. Det blev en sväng förbi min morbror (som skaffat 2 hundvalpar) och sen vidare ner till Nynäshamn! Inte ofta jag är i Nynäs så det var trevligt! Vi fikade på ett ställe som låg nästan vid vattnet. Lövhögens tror jag det hette. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå tack för att ni var här och förgyllde tillvaron! Alltid lika roligt att ses <3
Jättefina bilder du bjuder på också <3

2018-03-11 @ 19:44:28
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0