Tandis

Sitter just nu hos tandläkaren och väntar på min akuttid. Natten fredag till lördag började jag få sån sjuk smärta i höger del av käken, tänderna och tandköttet. Gråtit på morgonen för det gjort ont att svälja och inte kunnat stänga gapet helt. Sån jävla smärta! Har då haft detta hela helgen och inte kunnat sova ordentligt och som grädden på moset var Wiktor på landet i helgen så mitt i all min smärta så var jag även ensam med Haylie och Penny. Åkte till mamma i lördags och sov där så jag inte skulle gå under helt haha. Fyfan. Nä, hoppas att det går att ordna nu för nu är jag fett less på det här. 
(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Oj stackare. Hoppas du får hjälp nu. Kram kram

2018-01-22 @ 11:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0