Fredag!

Idag är det fredag! Tjoho! Jag har dock ont i halsen och är snorig så det är väl inte sådär mycket "tjoho" som det skulle kunna vara, men men. Har i alla fall googlat (som en såklart inte ska göra....) och kommit fram till att det inte är halsfluss. Skönt. Men ändå frustrerande att ha ont i halsen (och tungan nu när jag precis bet mig i den. Suck.). Efter jobbet så ska jag och Marie ut till islandshästen som hon har tagit på foder! Ska bli SÅ KUL!! Åh, hoppas att vi klickar! Jag har ridit islandshäst 2 gånger förut men den första gången var på sån där turridning och den andra gången red vi iof ut, men det var på Fors Gård (ridskola) så det var lite lektion under tiden. Så ska bli riktigt spännande att testa på att rida islandshäst på riktigt! De är tydligen mera känsliga för vikthjälper, vilket är bra. 
 
Sen blir det hem och hoppa ner i soffan. Hoppas att vi äter något gott i kväll. Tacos hade varit nice. Glass också för den delen. Tackolov så har vi glass hemma sååååååå den kommer sitta fint i min mage sen. 
 
 
Min underbara lilla perfekta gosunge! Vad fantastisk du är !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0