Snorigt tecken

Hola amigos! 
Jag vabbade ju för Haylie förra veckan och hennes snor verkar ha skickats över till både mig och Wiktor numera... Vi har jobbat gärnet med köket i helgen och då har båda dörrarna varit öppna så det har dragit lite vilket säkert är ännu en bidragande faktor till att min egen näsa försöker kväva mig. Men men, ska vara glad och så vidare.
 
Köket går i alla fall framåt tackolov. Har mycket kvar vilket känns stressande, men på onsdag så ska värmeslingorna läggas och sen ska skiten flytspacklas och därefter läggs kaklet. Klinkers. Stenplattor på golvet. 
Vi var förbi Kvik idag och betalade resten av köket och passade på att kolla om det fanns någon möjlighet att köket kunder leveras på typ måndag istället. Hoppas på att det går för att det skulle bli så mycket bättre! Läggs golver klart på lördag så kan vi ju liksom spackla och fixa på söndagen och kanske måla lite på måndagen redan? Jag vet inte, jag försöker bara vara optimistisk. Även fast det är jag som gått runt och ba "Det är inte lätt att vara optimistisk när en är en realist". 
 
 
Var även till stallet idag och red en sväng. Sjukt mysigt och jag hade en jäkla tur för det var uppehåll från regnet precis när jag red! Så skönt!! Hade vi haft ett ridhus så hade det inte spelat någon roll, men nu är vi ju ute. 
 
 
Annars då? Ska hämta ut mina fröer från posten imorgon. Trodde att de skulle få plats i brevlådan men tydligen inte? Eller, jag antar att det är mina fröer för jag har inte beställt något annat. Längtar tills vi byggt klart pallkragarna så att jag kan plantera ut allt jag har... Det tar en plats och de behöver egentligen planteras om redan liksom... Får väl göra det när jag får tid (vilket är aldrig). 
 
 
 
Thommie och Marie var på loppis i lördags och köpte en cykel till Hallonkan! Hon ville dock inte cykla för att precis allt är "nej"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0