Måndag

Var som vanligt ganska så trött imorse när jag skulle gå upp, men vad gör det? Letar efter mitt fitbit-armband, men det går inte så bra i den här röran vi bor i just nu. Fasen vad jag hatar renoveringar. Förstår mig inte på folk som köper skräp, renoverar och sen säljer direkt för att bo i ännu ett skräp och ännu en renovering. Nej tack. 
 
Wiktors pappa och nån golvkille kommer senare ikväll för att kolla på hur vi ska göra med golvet... Orkar inte ens bry mig om vad helt ärligt. Vill bara att allt ska bli klart så jag kan börja spackla och komma till den delen som jag är bra på. Längtar tills det är klart och vi kan laga mat igen... Vi fick låna en kokplatta av svärföräldrarna och gissa vad? Den är snabbare än vad vår spis var! Haha så jävla sjukt! Säger en del om hur dålig vår förra spis var. 
 
 
Nej men för att skingra tankarna från renovering så gav Haylie mig vääääärldens kram när jag kom till förskolan idag. Så jäkla mysigt! Den där när hon håller och inte släpper liksom! Gosunge!! 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Jes

Det är världens bästa kärleksförklaring- barnkramar ❤

2018-04-10 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0