God morgon!

I onsdags så fick jag lock för högra örat och har inte hört något på det örat sedan dess. Kört revaxör hela helgen utan resultat så jag ringde och bokade tid på vårdcentralen för att få det uppkollat nu. Det sitter lite på balansen så ibland snurrar det till ordentligt i huvudet... Känns som om att jag har varit full och isolerad sen i onsdags! 
 
Men trots det så har jag ändå kommit ut i helgen då vi grillade korv i Rönninge By i fredags med öppna förskolan, jag och Marie cyklade en sväng och hittade svamp i lördags, jag var iväg på tjejkväll med de andra mammorna som jag har lärt känna i lördagskväll (vi hade askul!) och i söndags var jag på UngaAktiespararnas utbildning "Grundkurs i aktiesparande". Skulle säga att 75% av kursens innehåll visste jag redan och 25% var nytt. Kändes bra. Ska kolla in när de har nästa steg i utbildningen! 

Satt igår och lite nu på morgonen och kollade igenom mitt Avanzakonto samt startade ett konto hos Nordnet också. Kollar över mina aktier och fonder, bevakar lite vad jag vill köpa och vilka jag ska sälja. Har även "städat" lite och döpt om mina ISK-konton till "pension" osv. Känns riktigt bra! Taggade till och gjorde en liten 5-års plan i mitt huvudet med renoveringar, barn, häst, sparande och sånt. Jag vill ju köpa en häst, men tänkte att det kanske blir smidigare att göra det när barnen är lite större. 
 
Gjorde en lista på 100 mål att nå som jag ska uppdatera lite nu känner jag. Livet svänger ju och så gör även livsmålen ibland. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Åh vad härligt att du varit ute på massa skoj!!
Duktigt med framtidsplaner!! Glöm bara inte bort att allt inte går att planera 😍

2017-10-02 @ 20:42:33
Postat av: Mami

Way to go girl 💜💜💜

2017-10-02 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0