Podd

Har börjat lyssna lite på podd igen! Älskar ju Penntricket, men den är tyvärr slut och jag har inte fastnat riktigt för någon ny... Förrän min syster skickade Rättegångspodden. Shit. Blir mörkrädd men fängslad! Vilka psykfall det finns i vår sjuka värld. 
 
I alla fall var det väldigt lugnt på jobbet vid lunch så jag och Marie lyssnade på P3 Dokumentär-podd och mer specifikt som handlade om barnamorden i Arboga. Fy. Ville bara hem och hålla om Haylie. Berätta för henne hur fantastisk hon är och hur mycket jag älskar henne och Wiktor. Den berörde mig rejält. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Visst fastnar man för podden?
Helt sjukt att de finns sånna psykfall i världen..
så hemskt :/

2017-11-10 @ 13:52:52
URL: http://nouw.com/gelanorman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0