God kväll

Livet går verkligen upp och ner. Ena veckan kan jag ha noll saker planerat och nästa är full rulle. 

I söndags var Angelica och Co över då jag syr hennes bröllopsklänning. Eller, tröja och kjol så att hon kan använda dem sen också. Vi grillade korv på vår altan och det var sååå härligt! Längtar tills vi kan sitta där ute och äta också. 

Igår så tränade jag med Ayman och sen åkte jag och Haylie på kalas hos Malin som fyllt år. Hon bjöd på mat och jag älskar verkligen när hon lagar mat för det är så sjukt gott! En dag ska jag bli lika duktig! 

Idag åkte jag till mamma för att vi ska vara barnvakt åt Alina och Netlié i typ en vecka. Så imorgon ska vi grilla korv med kusinerna, torsdag blir något mer skoj och på fredag ska vi åka till Andys lekland i Länna. Får se vad helgen har att bjuda på, men det vore nice med lite avkoppling då... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0