God afton

Wiktor, Haylie och Penny somnade innan klockan ens slagit 21 och alla tre ligger och halvsnarkar runt mig just nu. Min fina lilla familj.


Var förbi Madde en sväng idag för att fika och prata lite allmänt. Fick låna två grindar av henne samt fick en juniorsängstomme. I know, tidigt med stor säng men vi kommer snart byta till Wiktors gamla spjälsäng och den kommer stå i vårat sovrum så det finns plats i Haylies rum för en juniorsäng. Och när vi dessutom fick den gratis så kändes det dumt att tacka nej. 

Haylie har lärt sig att spotta, eller mer pruttspotta med munnen så att det hamnar dreggel överallt! Hon har börjat äta på sina fötter, blabblar och ålar fortfarande. Imorse så ställde hon sig mer i krypposition också så det är ju på gång att hon kryper mer "på riktigt"! Hon hatar att träna på att sitta utan hon ska stå. Jag håller i henne i höfterna och så står hon och är nöjd. Min lilla tös. Som grädden på moset är hon grinig pga trötthet i typ en timma innan hon äntligen ger med sig och somnar. Gr8. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0