Gooood morgon!

Snart jul. Helt sjukt. Jag måste köpa en julklapp till vuxenspelet idag... Har ingen aning om vad jag ska köpa. Måste sätta mig i syrummet i kväll också och göra klart vissa saker. 
Handlade lite igår så gjordepotatisgratäng med sötpotatis och vanlig potatis. Hoppas att den blev bra... Tror att den blev lite för rinnig, men vafan. Hoppet är det sista som överger en! 
(null)

(null)

Rosanna drog med mig till gymmet igår och vi sprang 2,5km på löpbandet. Det var fett jobbigt då, men skönt efteråt. 

Kommentarer
Postat av: Anette

Ååå vad duktig du är och snart är det jul!
Söt liten prinsessa också
PUSS

2017-12-21 @ 13:59:55
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0