Up to date!

Tjo tjo bloggen. Whats up? 
 
 
Sitter just nu på jobbet och har tagit en liten paus. Min hjärna hänger inte riktigt med ordentligt efter mammaledigheten (la om samma cylinder 6 gånger innan jag fattade att jag använde ett fel överstift. ETT av alla jävla stift. Var lagom glad när jag upptäckte det). Min hjärna är även trött då vi provade att lägga Haylie i sitt rum inatt för första gången. Om hon somnar innan oss så vaknar hon några gånger, vilket är lite jobbigt för alla, så vi provade helt enkelt. Gick bra fram till 3 inatt då Wiktor gick och hämtade henne och sen sov hon till 9 tydligen. När pappa är hemma så kan man sova men inte annars.... Tack för den. 
 
 
Hon går dessutom nu på "heltid" vilket är jättekul! Igår när Wiktor höll på i garaget så skulle jag och Haylie gå till lekplatsen på andra sidan vägen. Vi kom dock inte så långt för att grannens barn var ute och de började latja lite och helt plötsligt så stod vi inne hos dom och pratade! Supertrevliga grannar så det gjorde inget. Kul att se hur andra har det bara. Vill också renovera och göra fräscht hemma. Men en annan dag. 
 
 
 
Något annat kul är att vi åker till Öland på fredag och har kommit överens med Metin och Melissa att göra första stoppet på Smultronstället! Har inte varit där själv, men deras glassar ser sjukt goda ut och det var på vägen så vi kände att "ja, varför inte?". Ser väldigt mycket fram emot det. 
 
 
 
På tal om ingenting så fick jag ju ett mönster av de andra mammorna när jag fyllde år som jag la ut igår på en gammal gardin! Ser ut att räcka så jag ska testa att göra en byxdress av det!! Ska bli riktigt spännande att se hur det blir. Håller tummarna att storleken passar bara. Jag är inte direkt en S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0