Monday

Nedan jag var och jobbade idag så var Wiktor och Haylie på bvc för 10-månaders kontroll. Min lilla bebis är 10 månader? Snart 1 år! 9,7kg och 72cm lång är hon, jisses. Känns som om att det var igår vi var på förlossningen. 



Jag och Wiktor satt och pratade lite om hur våra framtidsplaner för huset ser ut. Jag kommer få ett växthus snart, vi vill renovera köket i framtiden, måla om i vardagsrummet, måla om i hallen, fixa min walk-in-closet och massor av annat. 

Dessutom så har vi lite plats att fylla under trappen och då hittade Wiktor det här: 

HUR LÄCKERT? (Nej vi behöver såklart inte ha så stort i och med att Wiktor inte dricker och jag dricker inte ofta). 

Men sjukt läckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0