Träning

Den här balansen mellan totalångest med följd av tröstätande och att vara nöjd med sin kropp är inte alltid lätt att bibehålla. Många dagar så går det bra, 9 månader upp och 9 månader ner liksom, inget konstigt med det. Oftast så tycker jag att min mage är mjuk och gosig såhär efter graviditeten.

Men så kommer dipparna när jag vill gråta över min mage, att den är stor, slapp, i vägen, ful i kläder, bullig och bara fet. Det är inte alltid lätt att ta några djupa andetag och förstå att saker tar tid och jag har ju faktiskt börjat. Jag går promenad och kör lite styrketräning men längtar efter ett hårt pass på gymmet. Har fryst gymkortet tills januari så jag kan fokusera på att bygga lite styrka fram tills dess.

Men för att bli lite gladare så hittade jag träningskläder jag vill ha!

Självklart så är inte mammapenning lika bra som full lön så jag får vänta med att beställa detta set.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0