Söndagkväll

Ännu en helg över och måndag imorgon. Sömn har jag inte fått ordentligt heller, men vad gör det?

I fredags sågs Malin med Vilgot, Rosanna med Elly och jag med Haylie hos Malin för en promenad och lite virkning! Sjukt fint väder och Malin bjöd på god, vegetarisk, indisk lunch!

Igår åkte vi till Metin, Melissa och Leandro för att fika! Blev att vi stannade på middag också. Trodde aldrig att jag skulle älska att umgås med andra mammor eller par med barn så mycket som jag gör. Det är verkligen underbart!

Idag bjöd Marie och Thommie på lunch, fiskgratäng som var sjukt god! Min svärmor är grym på att laga mat.
Hann även klippa ut två mönster från boken Heilt Spesiell som jag lånade från bibblan häromdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0