Soligt och varmt

Herregud vad skönt det har varit med så många lediga dagar! Vi var lediga i onsdags för vi hade föräldrarkurs samt barnmorskebesök inbokat. Vi jobbade dock igår, men det var ju kort dag så det gjorde inte så mycket. 
Wiktor fick upp staket i torsdgs vilket är superskönt!! Tills Penny traskade igenom buskarna över till grannen för att be honom dra dit pepparn växer då vi insåg att vi behöver fixa så att hon inte går igenom buskarna. Så därför klipper W av kompostgaller och sätter för så får vi hoppas på det bästa. Självklart så jobbar jag på att hon ska lära sig ignorera grannarna, men hon är trots allt en envis alarmhund så man kan inte alltid få det 100. 
 
 
 
Grannarna har sitt staket vänt åt det här hållet också så jag gav Wiktor fria händer att välja själv. Dock vet jag inte om jag föredrar det åt andra hållet ändå... Men samtidigt så är det ju bara skog utåt så det är inte direkt någon som kommer gå där och titta? 
 
 
 
Ska göra mig lite mer iordning nu för jag ska träffa Evelina inne i stan för lunch. Thomas och Lina kommer förbi om en stund för Lina ska kolla på bil här i Vallentuna! Tänkte försöka övertyga dem om att ta E18 hem så de kan släppa mig i Mörby vid tunnelbanan.. E18 är faktiskt en mil kortare än E4an. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0