Segt

Yes, nu är vi där. Där tiden står stilla. Eller, där det känns som om att tiden står stilla i alla fall. Slutar jobba på tisdag och dagarna går långsamt (kvällarna går dock superfort?) men längtar tills jag kan ligga hemma och bara sega på morgonen! Ska bli sååå sjukt skönt! Få klart lite virkade saker jag påbörjat samt sy lite. Så på ett sätt hoppas jag att bebis stannar inne en stund till, samtidigt som den mer än gärna får titta ut. Hade lite "mensvärk" tidigare idag så kroppen förbereder sig i alla fall tackolov. 


Stannade vid det här rödljuset idag när jag hämtade lunch! Mer kärlek till allt! 



Även om jag inte jublar över mina bristningar så stör de mig inte faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag förstår att du vill vara ledig. Din kropp behöver nog också ladda upp lite inför maraton som kommer... Njut och ta hand om din fina kropp 😙

2016-05-26 @ 08:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0