Pill på tomten!

Mamma, Mats, Micke, Ofelia, Wilmer, Enya och Sigrid kom över idag för att hjälpa till att ta ner den stora enen! Om det ens va en en? Nåja, den är borta nu i alla fall! THANK GOD! Vilken skillnad det blev på ljuset. 
Jag är lyckligt lottad som har en sån underbar familj och underbara människor runt om mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har planterat lite saker i pallkragen samt att jag fick ner blåbär och hallon närmare äppeträdet! Såklart var den bilden "för stor" för att komma upp så därför är de inte med.. Slänge även ner några potatisar i jorden där så får vi se om det händer något. Vem vet? Man måste ju chansa och om jag ändå ska kasta dem så kan jag lika gärna kasta dem i jorden. 
 
Wiktor kom med förslag om att göra en enda lång "pallkrage" längs hela staketet efter att vi får bort stubben. Det ser jag verkligen fram emot!! 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack för att vi fick komma o umgås med er och vilken skillnad det blev med ljuset <3

2016-05-03 @ 20:31:23
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0