Min fantastiska mamma

Idag bjöd jag mamma på afternoon Tea på Weinercafeet på Biblioteksgatan. Det stället är supermysigt och fikabröden är riktigt goda. Mysigt med en stund bara mamma och jag dessutom. 


Finns inga ord för hur mycket min mamma betyder, hur mycket hon har ställt upp, alltid funnits där, alltid brytt sig och alltid gjort så gott hon kunnat för mig och Angelica. Hon har inte bara agerat mamma utan även pappa, vilket inte alltid varit en lätt uppgift med två tonårstjejer. 
Jag tycker att hon har gjort ett väldigt bra jobb med, i alla fall, min uppfostran och jag hoppas att jag kan ge mina barn en lika bra och trygg grund i livet. 



Kommentarer
Postat av: Mami

Åååå det var supertrevligt och jag gör gärna om det igen!

Och vilka lovord du har gett mig - blir riktigt rörd och längtar tills vi kan hitta på något igen!
Älskar dig <3

2016-05-30 @ 20:53:44
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0