Fredag den 13e

Tänkte börja med att fråga vad för otur det är som kommer ske idag meeeeeen så kom jag på att jag vaknade ju faktiskt strax innan 4 imorse så det får fan räcka där. Är sjukt trött just nu samt jättevarm och inte nog med att jag vaknade utan jag var tvungen att gå upp och kissa. Har aldrig gått upp mitt i natten för att kissa under graviditeten, men inatt blev det annorlunda. 4 veckor kvar till mållinjen så sprack rekordet. 
 
Är som sagt jättetrött och längtar tills klockan blir 14 då vi stänger och åker hem. Måste förbi och handla lite (som vanligt...) efter jobbet, men sen så ska jag nog skuffa över allt jobbigt på Wiktor och lägga mig och vila. Eller, en tvätt kan jag faktiskt sätta igång, men disken, dammsuga och bädda sängen får min karl ta. Det är trots allt han som har fyllt år och ska ha gäster. 
 
 
Men ska dricka massor av vatten nu så kanske jag blir pigg ett tag! Eller ta en glass. Har precis tryckt i mig 4 kiwis så borde få någon slags sockerkick. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0