Växter

Sitter och drömmer mig bort lite grann. Önskar att jag hade gröna fingrar! De growset som jag köpte är fortfarande "tomma" så jag antar att jag har misslyckats och får köpa nya... Elementet i mitt rum har varit av och de har stått på fönsterskivan som är i sten vilket i sin tur har varit kall så de har säkert fryst till döds eller så är det för torrt. Jag är inte sådär bra på att odla, men skam den som ger sig! Jag ska ha mitt trädgårdsland! Punkt. Får väl köpa färdiga småkrukor av allt som redan är sådda och sånt och bara behöver sol, vatten och luft annars. 
Hittade lite annat jag ville ha från Plantagen, men dessvärre så prioriteras inte det just nu så det får jag ta senare.
 
Ananasplanta 
 
 
Olivträd
Citrusträd
 
Gröna vindruvor
 
 
Hur nice vore det inte att ha dessa plus en massa grönsaker? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0