Upp och ner

Ner och upp och så vidare. Jordnöten trycker upp allt i magen vilket resulterar i att det är obekvämt, jag mår illa, ashungrig och känner mig lite less redan. Och så är det 3 månader kvar. Yay... 
 
 
Upp är i alla fall att vi har beställt utemöbler som kommer på fredag! Ner är att de kommer "nån gång" mellan 8-17. Upp är att jag kommer få vara hemma den dagen så då kan jag hinna dammsuga övervåningen, rensa bland mina kläder, sätta på en tvätt, ta en långis med Penny, ligga och dra lite i sängen innan jag går upp... Duscha och tvätta håret. Så ja, helt tokigt är det inte. Dock är jag redan stressad över att de sa nån gång mellan 8-17, tänk om de kommer 16.30? Vi skulle ju åka och hjälpa mamma med det sista inför lördag efter jobbet och tänk om jag inte är inne i stan tills Wiktor slutar utan att han måste åka hem och så måste vi vänta? Och så köer? Redan stressad vilket jag inte vill och inte tror är så bra för bebis, men antar att det är kvinnligt... 
 
Såhär ser i alla fall utemöblerna ut! Vi tog två likadana grupper (eftersom jag har stor familj som förhoppningsvis vill hänga hos oss i sommar ute på altanen..) 
 
 
Ska bli nice att sitta i dem när värmen kommer och virka till bebis! Bara enen som ska bort, men det kommer! 
 
Hittade även prospektet från när vi tittade på huset och jag tänkte ta lite bilder och jämföra! Dock så tänkte jag göra det inför fikat när Wiktor fyller år för då är det städat, donat och förhoppningsvis bra väder så det gör huset rättvist! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0