Kaknästornet

Mötte upp Jennah vid Kaknästornet idag för fika! Har aldrig varit där förut och till en början så känns det som att det svajar (såklart)... Jag har varit uppe i Top of the Rock, Empire State och Eiffeltornet så jag borde förstå att saker står stadigt, men håller alltid på att skita på mig ändå. 
I alla fall så va det supertrevligt! Min telefon hade som vanligt dött och frågade tjejerna i cafét om de hade en laddare att låna och ena tjejen fixade fram en! Guld! 




Ville ut till Ittala Outlet för att komplettera vår Swedish Grace-serie mer, men min mor va inte sugen på att möta upp mig.. HEHE. 
Min kropp är otroligt trött nu också pga jordnöten så kändes bättre att åka hem och vila lite. Så nu ligger jag i soffan och kollar tv i sovrummet! Wiktor har fixat det idag, min pärla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0