Hej hopp pille.....!

Solen skiner och jag hade, som vanligt, svårt att gå upp imorse när klockan ringde. Var ute med hundarna på lunchen idag och det börjar ju ta emot mer och mer känner jag. Huvudet är med men kroppen känns helt slut vilket är så otroligt frustrerande då mitt huvud går i 180 och vill göra massor av saker medan kroppen säger "FETT MED NEJ!". Tänkte att jag skulle klippa och sy igår men gjorde inte det för att jag orkade liksom inte fastän jag verkligen ville... Men i kväll tänkte jag försöka igen! Började i alla fall virka på en speldosa igår då två vänner fick en liten pojke! På skottdagen! Så mysigt och jag längtar tills det är våran tur. 
 
För övrigt så går vi in i ny vecka imorgon och idag efter att Wiktor har varit hos tandis så ska vi ut till Barkarby för att beställa den vagnen vi ska ha. Så kul!! Tiden känns som om att den går sjukt långsamt så därför är vagnköp lite av en målstolpe. Märker att det är bra med målstolpar för att jag inte ska bli galen och tjurig som en 5-åring. Hur kan man inte längta liksom? 
 
 
 
 
Blir nog en kanin också av speldosan jag började på igår. Hur kan man inte älska kaniner? Det kommer bli en grön kanin (Nej, jag har inget genustänk än).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0