Bitring

Har suttit och tänkt mycket på vad jag behöver beställa till mitt pysselrum. De nya bitringarna i trä som är bra för bebisar, speldosor, clips för tyg istället för nålar osv men jag blir så otroligt snål på internetshopping att jag alltid stänger ner fönstret och hoppar det och väntar tills nästa gång jag känner sug. För det blir alltid så; ett sug efter något -> kolla in det på internet/affär -> frågar mig själv "behöver jag verkligen den/det här?" -> Nej, tar det en annan gång. Eller typ "Jag använder upp det jag har först". Ekonomiskt är det bra, men för mig själv så är det ju inte lika bra för jag har ju lovat mig själv att skämma bort mig mer. Men men. Beställde i alla fall bitringarna så de är på väg hem! Får se vad jag hittar på för pyssel med dem! Ska nog försöka hitta en dag där jag bjuder in min familj så vi kan pyssla lite, men det är ju mitt schema som alltid är fullt. 
 
 
Det här tyget vill jag beställa för att göra en tuff tröja av dessutom... MEN återigen; Jag kan ju använda upp det tyg jag har först. 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Lik mamma både i tankar och utseende <3

2016-03-02 @ 20:17:40
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0