God morgon

Idag blev det fattiga riddare till frukost! Det var gott. Alla säger att en förlossning kan jämföras med ett marathon så man ska bunkra upp med kolhydrater so that's what i'll do. Tina kommer och ska få fransar kl 11 och sen tänkte jag nog åka en sväng till centrum... Har lite saker jag skulle behöva köpa, men samtidigt så sa Wiktor att han skulle förbi centrum på vägen hem så jag vet inte om jag ska skicka en lista till honom? Det är ju ganska skönt att komma hemifrån ibland nu när jag bara går hemma. 


Promenaden med Penny tar jag på kvällarna numera eftersom det är så sjukt varmt på dagarna! Jätteskönt, men jag håller mig i skuggan som den svettlök jag är. 

Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt frulle! Jag hoppas att starten imorgon här hemma blir lika mysig som din ser ut <3

2016-06-03 @ 21:34:59
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0