Vilken dag?

Snacka om att man inte har koll på dagarna i princip numera. Har koll på att det är fredag imorgon för då ska vi tillbaka till BVC och kolla vikten igen på H... Wiktor måste jobba så jag måste åka dit själv och jag bävar verkligen inför det. Dels för att jag ska köra dig själv med henne i baksätet och sen vet jag inte om jag ska ta hela vagnen eller sätta på babyskyddet i chassit. Jag får bara bära bebis vikt efter förlossningen, men att ta hela vagnen känns så stort. Tänk om någon försöker sno den?
Vill verkligen inte åka dit själv...


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Det kommer gå superbra!! Tänk inte för mycket utan gör som det känns bäst att göra..
Kram kram

2016-07-07 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0