Lista för 2015

Snodde en lista från Lina som jag tänkte att jag skulle göra!
 
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
- Jag och Wiktor köpte hus!
 
Har du några nyårslöften?
- Skäm bort mig själv ännu mera
 
Vilka länder besökte du?
- 2015 blev det bara London med mina favoriter
 
Bästa köpet?
- Hus!
 
Vad var sämst?
- Att det inte var någon snö på julafton
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både och. Hade ett ganska så jobbigt avslut på sommaren men som sen resulterade i en bättre höst
 
Favoritprogram på tv?
- Oj, jag tittar mindre och mindre på tv.. Men Big Bang Theory. Det är väldigt kul
 
Bästa minnet från 2015?
- Det får nog bli London resan! Som Lina skrev
 
Vad ser du mest fram emot med 2016?
- Juni!
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Struntat i gym. Började året riktigt bra och tack vare PT-timmar och bra kost så försvann massor av centimeter från midjan.
 
Vad var din största framgång på jobbet 2015?
- Att jag började jobba på Kungsholms Lås i februari! Slapp vara timmis överallt.
 
Största framgång på det privata planet?
- Jag har blivit mer trygg i mig själv. Känner inget behov av att behöva imponera på någon varken med att argumentera emot eller hålla med. Jag är mer nöjd med mig själv.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat, haha.
 
Något du önskade dig och fick?
- Ja
 
Något du önskade dig och inte fick?
- Ja
 
Största misstaget?
- Slarvade med kost och träning
 
Mest stolt över?
- Mig själv. Jag är förbaskat bra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå underbar lista.. Jag har också planerat en lista, dock så är idag inte den bästa dagen för mig!
Härlig bild från London <3<3<3

2016-01-11 @ 20:31:18
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0