Yippie fri-yay

Om en halvtimma så packar jag och Wiktor ihop här på firman och rullar hemåt i väntan på att Marie och Thommie hämtar upp oss. Vi åker till landet idag och stannar där tills på söndag. Ska bli skönt att komma iväg lite.. 
Hade gärna varit hemma och sytt, men jag har lovat mig själv att inte köpa tyg förrän syfestivalen... Har ju lite tyg, men mycket vill ha mer. Har tänkt mig nästa helg som att lördag spenderas på syfestivalen, kvällen eventuellt bio och så på söndag ska jag sy. Har mönster till body, byxor, omlottkofta och basebolltjocktröja så då jäklar! Hoppas på att fynda mycket tyg helt enkelt så man kan mixa och dona. Ska göra något kul av skotertygerna som Wiktor beställde hem också för de är inte riktigt bebismjuka, så tänkte att de får vara på utsidan och något mjukt tyg på insidan. Har flanelltyg hemma, men vet inte hur bebisvänligt det är? Köpte det och sydde egna amningsinlägg, men har ju kvar. 
 
DOCK är det ju nästa helg... Längtar!! Men just nu får jag nöja mig med att vi snart rullar hemåt och ska förbi Ica innan vi åker till landet.. Är både törstig och apsugen på godis. 
 
 
 
 
Btw, osten stod under salamin i kylskåpet, även fast jag hade tittat i kylen mer än en gång. Jisses... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha en härlig helg!!! Kram

2016-02-12 @ 15:52:52
Postat av: Moster Jes

Ha ha ha... precis som barn.. hittar du oxå små små lökbitar i maten?! 😉
Ha det så mysigt och hoppas du påminner mig i veckan om helgen! Pussåkram 😙

2016-02-13 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0