På rätt sida av veckan

Tjoho, då var vi äntligen på rätt sida av veckan! 
När vi kommer hem ikväll så ska jag ta fram klänningen som jag ska ha på begravningen på fredag och se till att stryka den. Rider imorgonkväll och har ingen lust att stressa med ett varmt strykjärn då direkt. 
 
För övrigt så går vi in i vecka 24 idag. Va inne en gubbe i butiken idag som även såg att jag var gravid och pratade lite. Blev nästan så hormonellt rörd att jag ville gråta då jag känner mig mer fet och äcklig än gravid. Mina fettvingar på ryggen känns mer liksom... Får se hur mycket jag har gått upp hos barnmorskan sen på måndag. Förra gången hade jag bara ökat 0.1 i vikt. Helt sjukt för det är inte som om att jag äter nyttigt, nej nej! Något sött varje dag (fastän det inte är bra). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0