Ny vecka, ny trötthet

God morgon måndag! Ny vecka nya tag och så vidare...  Känner mig så sjukt trött, men samtidigt så vet jag att det inte hade spelat någon roll om jag sov längre imorse för det hade inte gjort någon skillnad. Helgen bjöd på soligt väder, mycket som hänt och även att sova utan Wiktor så därav att jag är helt slut. Orkar typ bara en stor sak om dagen numera och det tar sån energi! Fastän det är saker som ger mig positiv och glad energi i själen så blir min kropp trött. Och att jag sover sämre utan Wiggelito. Samt att Penny väcker mig vid 6-7-tiden när jag sover hos mamma. 
 
I lördags var det dop för fina Lucas och det var så härligt att träffa My och Angelica igen! Så härligt! 
I går så åkte jag, mamma, Lina, Liselotte och Jocke ut till Berga med hundarna och släppte dem lösa i det underbara vädret! SÅ HÄRLIGT!! Va dock lite nojig eftersom Penny ser ju ut som en råtta för större fåglar så jag hade lite koll uppåt på den molnfria himlen. 
 
 
 
Cred till min kära kusin Lina som tog med sin kamera och fick fina bilder på hundarna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0