Elefant

Hur söta är inte dessa elefanter? Skulle passa jättebra i framtiden i barnrummet! 
Vi kommer dock inte göra någon större möblering inom den närmsta tiden direkt. Köpa det nödvändigaste innan ankomst och sen fylla på allt eftersom liksom. 
Min tanke är att vi ska flytta runt i 3 rum nämligen. Gästrummet, Wiktors spelrum och mitt pysselrum... Wiktor får mitt pysselrum plus en bäddsoffa, jag tar gästrummet och ställer in symaskinen där och bebis får Wiktors spelrum som sitt. Då får bebis det näst största rummet på övervåningen = plats för leksaker och sover på samma plan som oss. Det borde bli bra. Men det kanske vi tar tag i på semestern eller så, när det är lite ljusare och varmare ute helt enkelt.
 
Blev i alla fall väldigt kär i dessa elefanter från Gunnar Flørning Collection av Lucie Kaas. Så söta! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ställer upp som manager om vi ska låta barnet modellera.

2016-02-16 @ 12:02:09
URL: http://fuckingfailuree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0