BM

Imorse hade vi tid hos bm. Allt såg bra ut med jordnöten! Eller, såg och såg... Hjärtljuden var bra, magen växte som den skulle och jag mådde bra. Behövde inte bli stucken i fingret MEN däremot så blev det stick i armen. Suck. 
Tydligen ett rutinstick inför en spruta jag måste ta när vi är i v29 eftersom jag är negativ blodgrupp och jordnöten är positiv. Jag som älskar sprutor. 



Som plåster på såren så skickade jag ett mms till min kloka mor och frågade om man får köpa mer tyg om man har planerat vad man ska göra av det man redan köpt och hon svarade "ja". Så nu håller jag på att kolla runt, haha! Känner mig hopplös! 


Kommentarer
Postat av: Moster

Jasså tar du sprutan redan innan bebben e född.... Jag har inte behövt nån spruta då min man också är negativ. 😆😆
Vi e värsta negativa familjen!!!
Kram kram

2016-02-24 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0