Ajaj

Vi kom hem, åt middag och skulle börja plocka bort alla kläder jag jämt slänger överallt. Meeeen icke sa nicke! När jag reste mig ur soffan så fick jag sjukt ont i ljumskarna (har det hela tiden, men inte överdrivet) och helt stel. Balansen är inte heller där den ska så istället för att vanka runt så blev det att vanka till sängen och lägga mig och läsa. Jag som verkligen behövde fixa med mina kläder... 


Förresten så kunde Wiktor känna jordnöten i lördagskväll! Bebis är sjukt aktiv på kvällen och även om det är tidigt så är det ändå kul att han får känna också! 

Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå stackars dig! Var rädd om dig!!
Ååå vad roligt att Wiktor får lite jordnöts-känsla också!
<3

2016-02-23 @ 21:38:39
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0