Materiell glädje

Idag åkte vi hem till Malin och Vilgot och åt lunch. Blev en lång och skön promenad innan vi gick till Öppna Förskolan i Gribbylund. Hittills har vi varit på Öppna Förskolan i Skarpäng, Täby Kyrkby och Gribbylund och alla är bra på olika sätt. Gribban är liten, mysig och känns personlig, Kyrkbyn har stora ytor och Skarpäng är bra att man ser vagnarna samt att vagnarna står inomhus (precis som i Gribban). I Kyrkbyn får de dessvärre stå utomhus... 


I alla fall så fick jag låna Malins sjal (känns som att jag alltid får låna hennes sjal för att jag glömmer min haha!) som är hennes nya! Vi har båda Mei-Tai sjalar men så köpte hon en Didytai som var så jäkla bekväm! Holy mother of God vad bra den är!!

Så bra att jag beställde en direkt när jag kom hem! Vill åka och hämta ut den i butik imorgon bitti, men efter lite ändrade planer så blir det så att jag och Wiktor åker till landet direkt imorgon och då känns en åktur till Liljeholmen som fetaste omvägen. Det var annars tänkt att jag skulle hämta dem på firman och då hade det varit smidigare, men men! Jag får hämta ut min sjal på tisdag helt enkelt. Som jag längtar!! Kommer använda den konstant. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0