Annandag jul

Idag rök en del av julpyntet. Tyckte inte att jag fick till det alls (ingen "rätt" känsla) så därför fick det ryka. Granen och ljusstakarna är kvar eftersom det är mysigt med ljus i detta mörker. 


Julen har varit väldigt trevlig, mysig och full av skratt. Jag är så glad och tacksam för att jag har en sån fantastisk familj och att jag har hamnat i Wiktors fantastiska familj.


Igårmorse fick Wiktors sovmorgon och imorse var det min tur. Det är så jäkla skönt att ha honom hemma! Vi får saker gjorda då. Jag har gått och snåplockat hela dagen och fått det lite städat och imorse hittade jag honom och Haylie ute och krattade löv. Han åkte iväg med sopor och lite annat senare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0