Virkat

Behöver nog skriva upp allt som jag vill virka för att inte glömma något. Risken är stor att jag gör det nämligen, haha! 
På beställningar har jag en ugglemobil och en häst att göra och att behålla håller jag på med en klänning, en kofta, en kaninspeldosa och en stor clown samt har fått ett mönster på en jättefin dopklänning. Den såg inte svår ut att freestyla till, men ibland är det skönt att inte behöva tänka själv utan bara läsa och göra. Tänkte göra en barnvagnsmobil till jordnöten också men kan inte bestämma mig vad jag vill ha för saker... Klart jag kan göra olika, men att just virka tar faktiskt mer tid än vad man tror (även om jag anser mig ändå ganska snabb). Och för att inte tröttna så har jag olika projekt igång hela tiden så jag kan variera. Därför tänkte jag även börja med dopklänningen nu (eftersom den behöver vara klar om typ 5-6 månader och jag vill slippa stressa). 
Tänkte ta med lite virkning i bilen på fredag så jag får lite gjort när jag inte kör dessutom. 
 
 
Kommer nog lägga till någon egen touch på klänningen dock. Man vill ju ha sin alldeles egna speciella liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0