Snart är veckan över. Snart

Suck, bara torsdag idag. Förut såg jag fram emot torsdagar för det var då jag red, men eftersom jag inte gör det nu så har jag inget att se fram emot längre direkt. Jag orkar inte åka och hälsa på i stallet heller för att det blir så sent, (lektionen börjar ju 19.45-20.45) och jag går och lägger mig vid 20-tiden... Men tänkte åka iväg dit nästa fredag för att hälsa på! Kolla in de nya hästarna och sörja lite de som blivit avlivade. 
 
Hade sjukt ont i ryggen, rumpan och benen hela dagen igår för att vi var ute och åt på Grill i tisdags. Blev väldigt mycket sittande och att stå istället för att lägga mig i sängen och avlasta ryggen, vilket jag egentligen borde ha gjort. Men bara att bita ihop som alltid! Det är ju bara 5 (snart 4) veckor kvar som jag tänkte jobba om jag inte blir sjukskriven innan, vilket jag inte har lust med. Försäkringskassan verkar så jäkla krångliga att ha att göra med. Får väl försöka sätta mig och kolla igenom på deras hemsida imorgon då jag är ledig. 
 
 
 
 
P.S. Väldigt opeppande kommentarer på sista bilden. De är inte välkomna och kommer att bemötas med otrevliga kommentarer tillbaka. 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag tycker du är vacker och se till att vara rädd om dig och din kropp! Viktigt att vila upp sig!
See ya soon! PUSS

2016-04-21 @ 14:55:50
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0