Kerrits

Behöver köpa nya ridbyxor. Eller behöver och behöver, jag vill köpa nya ridbyxor helt enkelt. Jag kan fortfarande använda mina eftersom det bara är en tråd som släppt (alltså lätt att åtgärda). Samtidigt känner jag mig lite töntig eftersom jag bara rider en gång i veckan, hur många ridbyxor kan man behöva då? Jag har 3 totalt. Slängde mina gamla för de var så jäkla fula och obekväma. Mina andra två som jag har gillar jag men jag älskar mina Kerrits mest eftersom de känns som leggings och sitter inte åt någonstans (vilket allt annat gör på en korv som mig). 
 
 
 
 
Men det är ju både kostnaden för brallorna och att frakta. Kanske får köpa ett par från StarRider och nöja mig helt enkelt. De ska börja säljas på Ge-Kås för 379kr så det är en enorm prisskillnad då Kerrits ligger mellan 79-119 euro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0