Julklapp

 
Känner mig sjukt förberedd so far för jag beställde precis en julklapp till min kära mor! Halva september har inte ens gått, men jag tänkte faktiskt vara bra förberedd det här året. Både för att slippa stressa och för ekonomins skull (hur ekonomiskt är det att handla julklappar med novemberlönen endast liksom?). Så, därför tänker jag börja tänka på julklappar från och med nu. 
 
 
Vissa julklappar tänker jag även tillverka själv vilket betyder att jag måste börja på dem nu så att allt jag gör hinner bli klart. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

ÅÅåååå tur att du är förberedd och dessutom till mig <3
Det är precis sånt jag behöver höra idag!

Syns snart!
PUSS

2015-09-10 @ 15:40:28
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0