Bonjour!

Behöver bli lite bättre på att blogga, I know.
 
Vi kollar på hus HELA tiden just nu men allt slutar på över vår budget vilket är så jäkla irriterande. Vi har sett så många fina hus men allt har liksom gått upp 1 miljon. Det får mig att undra varför inte de idioterna kollar på något annat om de nu har råd att gå upp så jäkla mycket? Varför måste de kolla på samma hus som vi? De kan ta något större! Piss.
Jag längtar efter att få ha ett pysselrum. Ett rum med en symasking, provdocka, MASSOR av garner, fina virknålar och en mysig fåtölj med en go lampa där jag kan sitta och virka. Ja, såklart massor av tyg också så jag kan sy. Skulle så jättegärna vilja gå en eklare kurs i hur man syr sina egna kläder (jag vet, hur svårt kan det vara? Men alltså, en enkel kurs där man går igenom vad som behövs och vad man ska tänka på och annat som inte står i böcker). Längtar som en tok efter syfestivalen. Jag virkar ganska mycket nu men det är trångt hemma... Får inte plats med alla garner och sånt och dessutom så håller vi på att göra om det stora rummet så nu är det ännu mindre plats!
 
 
Det blir till att fortsätta drömma om ett pysselrum helt enkelt. Kanske får det om 25 år eller så?
 
 
 
Ni ser ju hur farligt Pinterest är... Åh jisses vad det kliar i skapa-fingrarna!
Vill ha en trädgård också där jag kan odla egna grönsaker. Vore underbart!!

Kommentarer
Postat av: moster

Jag håller fullkomligt med dig!! Vill oxå ha hus-pysselrum-tid-kunskap!
Vi kanske får börja med en sak... lr ;-)

2015-09-01 @ 19:20:08
URL: http://venuswitch.blogg.se/
Postat av: Jessica R

Jag håller verkligen med!! Vill oxå ha hus-pysselrum-tid-kunskap så jag kan göra massor med roliga grejer!
Men vi kanske får börja med en sak i taget.... lr ;-)

2015-09-01 @ 19:21:39
URL: http://venuswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0